Tegoroczne „Wakacje z Bogiem” dzieci z Kokotka spędziły w Zakopanym. W poniedziałek o godz. 7.00 spotykamy się w kościele w Kokotku, aby Mszą św. rozpocząć wyjazd. Po uczcie duchowej wsiadamy w samochody, aby udać się do Zakopanego. Podróż mija nam bardzo przyjemnie i w Zakopanem jesteśmy około godziny 12.00. Pierwszego dnia wybieramy się do przepięknego kościoła na Krzeptówkach. Wracając zatrzymujemy się na Krupówkach. Wieczór spędzamy oglądając mecze Mistrzostw Świata w Brazylii.

Drugi dzień „Wakacji z Bogiem” spędzamy na termach w Bukowanie Tatrzańskiej. Wieczorem udajemy się na Eucharystię do Sanktuarium Objawień Cudownego Medalika.

W środę wybieramy się do Tatrzańskiego Parku Narodowego na spacer Doliną Kościeliską. Zwiedzamy Jaskinie Mroźną. Popołudnie spędzamy na Gubałówce.

Czwartek przywitał nas deszczową pogodą i musieliśmy zmienić plany. Dlatego spacerem udajemy się do zakopiańskiego Aqua Parku gdzie spędzamy trzy godziny. Następnie udajemy się na Krupówki. Po obiadokolacji wybieramy się pograć w piłkę.

W piątek busem dojeżdżamy do Kuźnic. Wchodzimy do Tatrzańskiego Parku Narodowego na spacer Doliną Gąsienicową. Podziwiamy piękno polskich Tatr. Dochodzimy do schroniska Murowaniec. Następnie Doliną Jaworzynki wracamy do Kuźnic i busem na Olcze do domu Piotrkowianka na obiadokolacje.

Czas pobytu w Zakopanym szybko minął. Wracając do domu zwiedziliśmy sanktuarium Matki Bożej Królowej Podhala w Ludźmierzu. Ostatnim punktem programu był pobyt w parku wodnym w Krakowie.

Był to piękny czas odpoczynku. Żal było opuszczać Zakopane i wracać do domu.

Zdjęcia zobacz [fresh_button url=”http://kokotek.pl/galeria/?album=8&gallery=182″ size=”small” color=”default” target=”_self” class=””]tutaj[/fresh_button]